Led Set H7
Led Set H7
Led Set H7
Led Set H7
Led Set H7

ZESTAW ŻARÓWKA Led H7 M-TECH Pro NOWA GENERACJA

Kod SKU/EAN:
5901508553133
Kategoria:
brutto169,00 zł
24h.gif
LED Set serii PRO Next Generation

Zestaw przeznaczony do konwersji oryginalnego żółtego światła halogenowego na oświetlenie w technologii LED. W LSPRO NG zastosowano najnowszej generacji chip LED CSP1860, która dzięki swojej innowacyjnej konstrukcji i zastosowanym rozwiązaniom (m.in. specjalny podkład ceramiczny) pozwala uzyskać do 150% więcej światła w porównaniu do pierwszej generacji. Nowa konstrukcja zbliżona do filamentu halogenowego, powoduje bardziej jednorodne światło, lepsze sprzężenie z reflektorami i soczewkami, brak plam i cieni pojawiających się na ulicy. Precyzyjny montaż, przy użyciu nowoczesnych maszyn SMT gwarantuje niezawodność w każdych warunkach.

LED Set serii LSPRONG7 M-TECH Next Generation

Zestaw przeznaczony do konwersji oryginalnego żółtego światła halogenowego na oświetlenie w technologii LED. W LSPRO NG zastosowano najnowszej generacji chip LED CSP1860, która dzięki swojej innowacyjnej konstrukcji i zastosowanym rozwiązaniom (m.in. specjalny podkład ceramiczny) pozwala uzyskać do 150% więcej światła w porównaniu do pierwszej generacji. Nowa konstrukcja zbliżona do filamentu halogenowego, powoduje bardziej jednorodne światło, lepsze sprzężenie z reflektorami i soczewkami, brak plam i cieni pojawiających się na ulicy. Precyzyjny montaż, przy użyciu nowoczesnych maszyn SMT gwarantuje niezawodność w każdych warunkach.

W modelu LSPRO Next Gen. w zdecydowany sposób udało się poprawić system chłodzenia. Technologia ActivAir została zastąpiona dużo lepszym a co za tym idzie dużo wydajniejszym rozwiązaniem. Zastosowanie technologii FrontAir, czyli wypychanie powietrza przez komorę trzonka świetlnego, wpływa bezpośrednio na żywotność, a co za tym idzie bezpieczeństwo na drodze.

Innowacyjnym rozwiązaniem zastosowanym w LSPRO NEXT GENERATION jest czujnik NTC. Odpowiada on za stabilizację temperatury i jednocześnie strumienia świetlnego dzięki czemu chroni chip LED przed nadmiernym przegrzaniem co jest gwarancją niezawodności i długowieczności.

Dzięki zastosowaniu w/w rozwiązań udało się również zmniejszyć średnicę radiatora aż o 25% (obecnie średnica wynosi 30mm).

 

NOWE DIODY !!

Źródło światła to niezwykle ważny o ile nie najważniejszy element na jaki powinniśmy zwracać uwagę przy zakupie LEDowego zestawu do konwersji tradycyjnego oświetlenia samochodowego. Dzięki ciągłemu rozwojowi technologicznemu w tej kwestii zmieniło się praktycznie wszystko.

Początkowo jako źródło światła używane były komponenty/chipy LED dostępne najpopularniejsze w owym czasie na rynku. Najczęściej w zestawach do konwersji tradycyjnego oświetlenia halogenowego na LEDowe producenci używali chipów COB lub SMD pierwszych generacji, które zaczęły być coraz bardziej popularne a co za tym idzie również coraz tańsze. Wraz z postępem technologicznym oraz wszechobecnym dążeniem do miniaturyzacji, powstające ledowe źródła światła wykorzystywane w tego typu rozwiązaniach stawały się z jednej strony coraz mniejsze, a z drugiej coraz bardziej wydajne (ilość lumenów z 1W). Obecnie najpopularniejszym rozwiązaniem w retrofitach są diody CSP1860

 

NOWY SYSTEM CHŁODZENIA  !!

Od samego początku zastosowanie odpowiednio wydajnego systemu chłodzenia w produktach kategorii retrofitów LED set stanowiło nie lada wyzwanie. Pierwsze ledowe zestawy przeznaczone do konwersji tradycyjnego oświetlenia powstawały w oparciu o pasywny system chłodzenia. Jego podstawą jest  radiator w postaci żebrowanego elementu lub specjalnych metalowych/aluminiowych pasków,  które odpowiadają za odprowadzanie ciepła z diody chroniąc ją przed przegrzaniem, a co za tym idzie uszkodzeniem. Początkowe skierowanie swojej uwagi na tego typu rozwiązanie spowodowane było przede wszystkim obawami, że zastosowanie chłodzenia aktywnego opartego o element ruchomy jakim jest wiatrak nie sprawdzi się w reflektorze w związku z ewentualnymi drobinami kurzu, które mogą wpływać na pracę wiatraka, a co za tym idzie samego retrofitu. Rzeczywistość zweryfikowała jednak sposób myślenia o systemach chłodzenia. Okazało się, że chłodzenie aktywne jest dużo wydajniejsze, a dodatkowo postępujący rozwój technologiczny oraz miniaturyzacja są jego dodatkowym atutem.

W modelach LSPRO next gen system chłodzenia jest jedyną z najważniejszych zalet. Zastosowanie innowacyjnej technologii FrontAir (chłodzone powietrze wypychane jest przez komorę trzonka), dzięki zastosowaniu specjalnej konstrukcji korpusu „żarówki” pozwala na skierowaniu bezpośrednio na diodę ok 15-20% chłodzonego powietrza. Wpływa to pozytywnie na ustabilizowanie termiczne chipu i również wymusza cyrkulację powietrza w samej komorze reflektora. Wpływa to bezpośrednio na żywotność a co za tym idzie bezpieczeństwo na drodze.

 

CZUJNIK NTC !!

Z biegiem czasu rynek zaczął wymuszać na producentach stosowanie coraz to nowych rozwiązań mających bezpośrednie przełożenie na wydajniejszą i efektywniejszą pracę samego zestawu LED, co wpływa zarówno na bezpieczeństwo w czasie jazdy jak i na żywotność samego produktu. Doskonałym tego przykładem jest czujnik NTC, który w ostatnim czasie zaczął pojawiać się jako integralny element samego retrofitu.

Czym zatem jest ten czujnik i za co odpowiada?

Przy tak małych źródłach światła LED jakimi są np. żarówki H7, ważne jest dodanie elementu odpowiadającego za sprzężenia termicznego. W momencie rozgrzania się żarówki powyżej 90°C sensor NTC informuje układ sterujący prądem o wysokiej temperaturze pracy, który to z kolei zaczyna zmniejszać prąd tak aby utrzymać temperaturę na tym samym poziomie. Powoduje to stabilizację strumienia świetlnego co wpływa to pozytywnie na uzyskanie niskiego drop-u czyli niskiego spadku światła w jednostce czasu.

 

ROZMIAR !!

Przy wyborze produktów kategorii LED set należy zwrócić uwagę na ich rozmiary. Ma to bezpośredni wpływ na komfort przy montażu, gdyż w wielu samochodach niestety miejsce w reflektorze jest dość mocno ograniczone. Zakup retrofitów o zbyt dużych gabarytach może zatem wiązać się z problemami podczas montażu, a w wielu przypadkach będzie to wręcz niemożliwe.

Retrofity LED set firmy M-TECH uchodzą za najprawdopodobniej najmniejsze zestawy LEDowe do konwersji tradycyjnego oświetlenia na rynku. Kompaktowe rozmiary sprawiają, że można je zamontować nawet tam gdzie nie ma za wiele miejsca. Dzięki zastosowaniu ww. zalet jak system FrontAir czy źródło światła w postaci chipu LED CSP1860, udało się zmniejszyć średnice radiatora. Zmniejszenie gabarytów zwiększa ergonomię podczas montażu a także zwiększa przestrzeń powietrzną między układem chłodzenia a ściankami komory montażowej. Wbrew pozorom polepsza to wymianę ciepła a także daje nowe możliwości montażowe.

 

 

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE
- system CANBUS
- system chłodzenia ACTIVE AIR
- wielożeberkowa kontrukcja- kompatybilnść elektromagnetyczna
- mocne, wydajne diody marki OSRAM (OSRAM OSLON SQUARE FLAT 3030)
- klasa wodoodporności IP65
- kompaktowa obudowa ułatwiająca montaż
- odpinany kołnierz podstawy
- łatwe podłączenie bez ingerencji w elektrykę w pojeździe

DANE TECHNICZNE
Oznaczenie: H7
Moc: max 40W na zestaw
Napięcie: 9-16V
Lumeny: max 5200lm
Typ LED: OSRAM OSLON SQUARE FLAT 3030
Temperatura barwowa: up to 5700K
Chłodzenie: aktywne
Obudowa: stop aluminium
Żywotność: up to 50 000h

Aktualności
Nowości i porady

M-TECH ILPRO107 - najbardziej nowatorska lampa czołowa na rynku.

M-TECH ILPRO107 - najbardziej nowatorska lampa czołowa na rynku.

Pojęcie lampy warsztatowej, inaczej nazywanej inspekcyjną, większości kojarzy się z ręczną latarką, która może przyjmować różne formy. Najczęściej spotykane na…
Profesjonalna lampa inspekcyjna w Twoim warsztacie

Profesjonalna lampa inspekcyjna w Twoim warsztacie

Przenośne lampy warsztatowe, zwane również inspekcyjnymi, są jednym z najprężniej rozwijających się segmentów akcesoryjnego oświetlenia samochodowego. Dzieje się tak, ponieważ…
Wszystko co musisz wiedzieć o lampach wyładowczych XENON

Wszystko co musisz wiedzieć o lampach wyładowczych XENON

Chęć swobodnego przemieszczania towarzyszyła ludziom, w zasadzie od samego początku. Coraz to nowsze środki lokomocji przyspieszały rozwój cywilizacyjny poruszając się…

Realizacja: Werb.pl – Strony internetowe Częstochowa